Konkurs na Blog Roku 2008

Agregator blogów Blogbox zorganizował konkurs na Blog Roku 2008. Do grona 19 kandydatów redakcja serwisu wybrała Archeowieści. Głosować możecie na stronie Blogbox info.

~ - autor: Wojciech Pastuszka w dniu 2.03.2009.

Komentarzy 17 to “Konkurs na Blog Roku 2008”

  1. Może warto umieścić link do strony głosowania w kolumnie po prawej na samej górze? Ten post z czasem zjedzie w dół i niewiele osób go potem zobaczy.

  2. Mój głos już masz :)

  3. Ja zagłosuję napewno … !!!

  4. Ja zagłosowałem. Na archeowieści, oczywiście.

  5. Dziękuję serdecznie wszystkim :)

  6. I ja zagłosowałem. Pozdrawiam.

  7. głos oddany, z telefonu też ;)

  8. to najlepszy blog jaki znam … dlatego napewno zaglosuje … ten blog jest tego wart … bo mozna tu znaleźć najświeższe , aktualne i najlepsze fakty archeologiczne … Ma Pan moj głos

  9. a można oddac więcej glosów niż jeden?

  10. „a można oddac więcej glosów niż jeden?” – nie mozna niestety, juz sprawdzilem :D

  11. Archeowieści mają niezle wyniki w tym konkursie, trzeba przyznać, choc z kibicami piłkarskimi bedzie ciężko, po mobilizacji, może ich byc wielu.
    Ale i tak uważam, że A. mają podium gwarantowane ;)

  12. Da radę oddać więcej niż jeden głos.Potrzeba albo skorzystać z drugiej przeglądarki lub trzeciej :).Lub tez skasować cookis.

  13. Poszedł głos, niestety wygląda na to że rozrywka wygra :’-(

  14. w zasadzie to nie lubie glosowac ale..
    jak dla mnie to jest najfajniejszy regularnie odwiedzam + cuda swiata
    zeby sie tylko Panu nie znudzilo za szybko prowadzenie

  15. może samemu nie można głosować,ale od czego ma się przyjaciół.Bardzo fajny blog,dzię kuję za wiadomości o Ćmielowie i proszę o więcej

Dodaj komentarz