Nominacja w konkursie Popularyzator Nauki 2010

Mam przyjemność poinformować, że jestem kandydatem – w kategorii Dziennikarz/Redakcja/Instytucja nienaukowa – w VI edycji konkursu „Popularyzator Nauki”, organizowanego przez serwis Nauka w Polsce PAP przy współpracy Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Więcej w informacji w tekście serwisu Nauka w Polsce.

~ - autor: Wojciech Pastuszka w dniu 12.11.2010.

Komentarzy 18 to “Nominacja w konkursie Popularyzator Nauki 2010”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Jacek, Wojciech Pastuszka. Wojciech Pastuszka said: Nominacja w konkursie Popularyzator Nauki 2010: http://wp.me/p7xd8-1Nw […]

  2. Gratulacje!
    Zdecydowanie zasłużona nominacja :)

  3. Rowniez gratuluje – nominacja (a oby i nagroda) w pelni zasluzona.

  4. Też się cieszę.

  5. Gratulacje i powodzenia.

  6. Gratuluję. :) Bardzo się cieszę i trzymam kciuki.

  7. Witam.
    Śledzę bloga od dość dawna jednak nigdy nie zabierałem na tutejszym forum głosu. Powód jest prozaiczny. Żaden ze mnie historyk czy też archeolog. Dziś jednak postanowiłem się zarejestrować bo i okazja ku temu jest niecodzienna. Z całego serca gratuluję i życzę powodzenia oraz przede wszystkim wytrwałości w przybliżaniu wiedzy laikom takim jak ja.

    Pozdrawiam
    Bartek Adamczuk

  8. Serdecznie gratuluję bardzo zasłużonego wyróżnienia. Oby na nominacji się nie skończyło.

  9. Co tu dużo mówić – to jest świetna robota.
    Zawsze tylko żałuję, że środowisko archeologiczne nie potrafi się zdobyć na tak dobrą popularyzację.
    Tym większa Twoja zasługa.

  10. Gratulacje!
    Nominacja w pełni zasłużona.

  11. Gratulacje! Archeowieści robią to czego żadnemu archeologowi, muzeum czy instytucie się w Polsce nie udało.

  12. Gratuluję i trzymam kciuki, żeby nominacją się nie skończyło!

  13. Gratuluję i trzymam kciuki!
    To mówiłem ja – laik :)

  14. Gratuluję :) Tak dobra robota powinna zostać nagrodzona :)

  15. Co tu dużo mówić.
    Należy się wyróżnienie.
    Bez dwóch zdań.

    :) :) :)

Skomentuj

